FB ->' 'linki widoczne tylko dla zalogowanych uytkownikw
Kangding Ray to producent pochodzący z Francji, mieszkający w Berlinie. Jego muzyka została wydana w labelach Raster-Noton i Stroboscopic Artefacts. Remiksował takich artystów jak Battles, Dadub, Violetshaped, ASC or Cassegrain.
"W Kangding Ray'u jest coś, co wydaje się wkraczać do świata fizycznego, pozostając jednocześnie w sferze techno. Bit i bass zbliżone są do materii, podczas gdy syntezatory skanują widmo stereo jak stroboskopy, przepływające przez tempo muzyki dyktowanej rytmicznym pulsowaniem z głębi. Dźwięki Kangding Ray’a rodzą się gdzieś pomiędzy skwantowanym strumieniem danych a cielesnością."
[ATTN:magazine]
Muzyka Kangding Ray'a przeszła sporą transformację, jednak artysta stale dba o tekstury swoich dźwięków a jego postawa jako producenta jest cały czas awangardowa. Dzięki debiutanckim filigranowym cyfrowym krajobrazom oraz masywnym panoramicznym kompozycjom ostatniego wydawnictwa Kangding Ray uplasował się jako jeden z najbardziej przyszłościowych producentów swoich czasów oraz jako jeden z tych, którzy pomogli w zbudowaniu i wzbogaceniu prestiżu dźwiękowego wydawnictwa Raster-Noton. W postępującej i czasem radykalnej manierze z każdą kolejną płytą artysta zabiera nas w podróż w głąb dźwięku, który wydaje się nie mieć granic.
Pierwszy album "Stabil" wydany w 2006 roku jest skrupulatną aranżacją melodycznych mikrostruktur i pulsujących tonów, który pozostaje punktem zwrotnym w najbardziej wyrafinowanej elektronice. Kolejne wydawnictwo "Automne Fold" z 2008 roku to krok w mroczną stronę dźwięku z jego tajemniczymi brzmieniami, melancholijnym bitem i echem jamistych parkietów. Ujawniają się tu wczesne muzyczne wpływy Kangding Raya takie jak industrial, noise i rock, które artysta umiejętnie schował w głębokich kompozycjach elektronicznych, zatopił je razem z teksturami organicznych ciężkich liniii basu, ostrych uderzeń i falistych melodii.
"Pruitt-Igoe" z 2010 był krokiem milowym w jego rozwoju muzycznym. Cztery kawałki na płycie winylowej, zawierającej remixy od Alva Noto i Bena Frosta, zostały stworzone jako komentarz na temat rozwoju i dekadencji, pokazane przez pryzmat architektonicznego mitu dwudziestego wieku, projektu społecznego osiedla mieszkaniowego - Pruitt-Igoe, którego wyburzenie w latach siedemdziesiątych zaznaczyło koniec ery modernistycznej w architekturze. Radykalne uderzenia i tekstury zniekształcone przez jad rozczarowania, świętowanie piękna upadku.
Ten sam balans pomiędzy formą i koncepcją można odnaleźć w jego kolejnym albumie "OR" z 2011 roku, który zaznaczył skok w najzimniejszą żyłę postindustrialnego techno i apokaliptycznych pejzaży, zawsze zrównoważone przez genialne melodyjne momenty. W tym albumie, Kangding Ray pcha dalej swoje poszukiwania na krawędzi cyfrowego i analogowego dźwięku, kontynuuje zacieranie granic pomiędzy eksperymentalną i klubową muzyką, przenosząc swój unikatowy styl na wyższy poziom, gdzieś w najciemniejszy obszar kultury klubowej.
Forma i treść są dostosowane do tworzenia głębokiej atmosfery, naładowanej pozostałościami upadającej sytuacji ekonomicznej, dysfunkcjonalności systemów politycznych i wyobcowania korporacji.
W swojej kolejnej EP, Kangding Ray opowiada historie o mistycznej górze, której topograficzna anomalia prowadzi, lub też nie, w zależności od której strony się wspinać do miejsca zwanego "pojedyncze źródło prawdy", uważane za "ostateczny cel zarówno psychodelicznych wzorów i korporacyjnej optymalizacji bazy danych".
Tajemniczy i ironiczny przekaz jest zmieniany w monolityczne parkietowe partie: szorstkie i lodowate na stronie A płyty winylowej oraz ciepłe i wciągające a jednocześnie psychodelicznie mroczne na odwrocie.
"Tempered Inmid" EP wydana w Stroboscopic Artefacts jest złożonym nagraniem, który równoważy głębie dźwięków perkusyjnych z niebiańskim brzmieniem syntezatorów, buduje atmosferę zarówno zagrożenia i czułości. Czy to prezentuje przyszłą ścieżkę Kangding Ray'a? Poszukiwania finalnej formy dźwięku wydają się dalekie od zakończenia.
'
'linki widoczne tylko dla zalogowanych uytkownikw'
'linki widoczne tylko dla zalogowanych uytkownikw
____
Main:
Kangding Ray live [Raster-Noton, Stroboscopic Artefacts]
The Same [infine / memories of a ghost/electrified]
Milena Kriegs live p.a. [bts]
Isnt [bts]
Chrome [bts]
boczna:
Anja Kraft [electrified]
Ciacho [minimal planet]
Tika Milano
start: 23:00
Offline
10/10
Offline
Na AR zagrał zajebiście więc bankowo obecny tej nocy w Jero.
Offline
też jestem tydzień wcześniej, ehh
Offline
Offline
przedsprzedaż :
'
'linki widoczne tylko dla zalogowanych uytkownikw
Offline
Jakieś nowe sety? Ktoś wrzuci?
Dobry opis artysty
Offline
Sety to nie raczej. To będzie live a nie set.
Offline
Offline
xavery :
Jakieś nowe sety? Ktoś wrzuci?
z wczoraj boiler re-live' 'linki widoczne tylko dla zalogowanych uytkownikw
Ostatnio edytowany przez meszkov (2014-10-15 20:55:40)
Offline
meszkov :
xavery :
Jakieś nowe sety? Ktoś wrzuci?
z wczoraj boiler' 'linki widoczne tylko dla zalogowanych uytkownikw
Opublikowany 1 kwi 2014
Offline
Bilety na bramce:
30pln do północy
35pln po północy
Offline
ostatnio w boilerze ładnie nakurwiał momentami miałem wrażenie,ze sie czasami gubił w tym wszystkim, ale ogolnie na mega +
bardzo oryginalny Live. Ciekaw jestem jakie wrażeń po sobotnim wystepie
Offline
rozpierdol ten set z boilera
Offline
bojler boilerem wiadomo fajne granie. ale ciekawe jak w jero zagrał i czy jebało potem pod sceną z przeludnienia. jak miałbym się na jego występ ocierać o spoconych ludzi jak na kolektivie. to wolałbym w ogóle go nie iść. kriegs i isnt na małej sali mi wystarczyłoby do tańca ładne granie.
Offline
jak dla mnie to zagrał lepiej niż w BR, było dużo ludzi , nawet trochę byłem zaskoczony ,że aż tyle no ,ale bez przesady, dało się swobodnie bawić, impreza na plus
Offline
w końcu dali najnowszy'
'linki widoczne tylko dla zalogowanych uytkownikw
Offline
Powered by PunBB.org
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Modifications for GSz © Copyright 2005–2008 YonasH